سرنوشت پسر بچه گمشده در هاله ابهام
 
جویندگان عاطفه
به دنبال یک آشنا
 
 
دو شنبه 28 مهر 1393برچسب:, :: 2:44 بعد از ظهر ::  نويسنده : مينا

 سرنوشت پسر 14 ساله با گذشت 28 ماه از ناپدید شدنش هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.



به گزارش خبرنگار مهر، 15 شهریور سال 89 زنی با مراجعه به کلانتری 121 سلیمانیه به مأموران اعلام کرد که پسر 14 ساله‌اش به نام معین در چهارم تیر از خانه خارج شده و دیگر مراجعه نکرده است . با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فقدانی" و به دستور قاضی هاشمیان ، دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

مادر فقدانی در زمان حضور در کلانتری و در پاسخ به سؤال مأموران در خصوص علت مراجعه دیر خود به پلیس ، گفت : " پسرم پیش از این سه بار دیگر گم شده بود و هر بار پس از گذشت یک یا دو هفته از سوی بهزیستی پیدا و به ما تحویل داده می شد " . با آغاز تحقیقات در پایگاه ششم بلافاصله تصاویر فقدانی به همراه دیگر مشخصات وی از جمله رنگ و نوع لباس ها ( تی شرت آبی و شلوار و کفش مشکی ) در اختیار سازمان بهزیستی ، کانون اصلاح و تربیت ، پزشکی قانونی ، مراکز انتظامی ( کلانتری ها ) و .... قرار داده شد تا در صورت به دست آمدن هرگونه خبر بلافاصله موضوع به پایگاه ششم پلیس آگاهی اعلام شود اما با وجود تمامی این اقدامات و پیگیری های به عمل آمده ، هیچگونه اطلاعات قابل بهره برداری در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم قرار نگرفت و خانواده فقدانی نیز در تحقیقات هیچگونه اطلاعات مفیدی برای پیگیری ارائه نکردند .

سرهنگ کارآگاه محمد اشراقی ، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به ادامه رسیدگی به این پرونده در پایگاه ششم پلیس آگاهی ، گفت : در ادامه رسیدگی به پرونده و درخواست های مکرر خانواده فقدانی در خصوص انتشار تصویر فرزندشان ، دستور انتشار تصویر فقدانی از سوی مقام قضایی صادر شده است . به همین خاطر از تمام شهروندان که موفق به شناسایی تصویر فقدانی شده و اطلاعاتی در خصوص محل تردد و یا سرنوشت وی دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 21867965 در اختیار تیم فقدانی پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند .

 




درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید به نام او که قلم به دستم داد تا بنگارم از آنچه که در کنج دلها به فریاد کشیده میشود و بنویسم از واژه غریب عشق که زیر تلی از خاکروبه های بی احساسی مدفون میگردد. ساحل در انتظار موجی از احساس و عاطفه است که روحش را با زلالی آن جلا دهد. و من همان ساحل هستم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جویندگان عاطفه و آدرس joyandeganeatefeh.LoxBlog.i r لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 131
بازدید کل : 22617
تعداد مطالب : 86
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1